2014년 6월 16일 월요일

바버렛츠 나의 애인돼줘요 The barberettes Be my Baby


작년 추석 남산골 한옥마을에서 영어 라이오 공개방송을 마치고 나온 바버렛츠를
클릭하시면 나의 애인돼줘요 Be my Baby를 감상하실 수 있습니다
사진박은사람 몸저생사


The night we met I knew I needed you so
And if I had the chance I'd never let you go
So won't you say you love me
I'll make you so proud of me
We'll make 'em turn their heads
Every place we go
So won't you please

Be my, be my
Be my little baby
My one and only baby
Say you'll be my darling
Be my baby now
My one and only baby

I'll make you happy, baby
Just wait and see
For every kiss you give me
I'll give you three
Oh, since the day I saw you
I have been waiting for you
You know I will adore you
Till eternity so won't you please

Be my, be my
Be my little baby
My one and only baby
Say you'll be my darling
Be my baby now
My one and only baby

두 사람이 만난 날 밤,
나는 당신이 매우 필요함을 알았어요.
어떠한 일이 있어도 나는 당신을 놓지 않겠어요.
그러니 당신도 나를 사랑한다고 말해 주세요.
당신을 콧대 높은 기분으로 만들어 드리겠어요.
어디를 가거나 모두가 우리를 뒤돌아 볼 거예요.
그러니 부디 나의 연인이 되겠다고 말해 주세요.
나는 당신을 행복하게 해 드리겠어요.
두고 보세요.
당신을 만난 그날부터 나는 줄곧 기다리고 있겠어요.
그러니 부디 나의 연인이 되겠다고 말해 주세요.

-네이버 지식백과
나의 애인이 돼 줘요 Be My Baby 이야기 팝송여행 이야기 상송칸초네 여행 삼호뮤직 자료인용

www.artkoreatv.com
아트코리아방송 김홍준 기자


댓글 없음:

댓글 쓰기